5 Haziran 2008 Perşembe

(Namaz Zamanı) bana müsade...






insanlar birbirlerine canım diyorlar dost diyorlar kolay kolay.
canım: duyuyorum.'can' ne demek diyorum? can'ın onların söylediğinden farklı bişi olduğunu biliyorum.bana hala canım diyorlar; korkuyorum.hiçkimsenin can'ı olmak istemiyorum.
 
hiçkimsenin 'can olmayı,dost olamayı' böyle ayaklar altına almasını istemiyorum.

'can'da biçok şey gibi dünde kalıyor.can'sız can'sız dolaşıyorum dünyada.tekrar can'lanmayı düşünüyorum.

'direnmeyi düşünüyorum: düşünmek için direniyorum'.

ona bi mektup yazdım uzunca.ne dicek bekliyorum.
her anımda geçmişe dönüyorum.onu günlerden koparamıyorum: her anımda cansız kalıyorum.
toprağa düşüyorum.

ölmek istiyorum.ama yine de yaşamak istiyorum.
güneşli güzel günler'i düşünüyorum.
iyi çocuk olmak istiyorum.

aşk'ı düşünüyorum.
sevmeyi düşünüyorum.
uzun zamandır konuşmadığım bi arkadaşa 'artık kaybediyorum' derken buluyorum kendimi.

CANSIZ CANSIZ dolaşıyorum sokaklarda.

mayıs-  
 
 
vesselam
--
"yağmura,nisana ve yaşıma aldanıp
uçurumları kıyı sanarak
ve dağlar erişilmeyince acı verir
sözünü unutarak
kaf dağına gitmek istedim"
 


Gönderin, blog oluşturun ve dünyanızı aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşın - Windows Live Spaces, hayatınızı paylaşmak daha da kolaylaştı! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: