1 Mayıs 2009 Cuma

(Namaz Zamanı) SALAVATIN EBEDİ HAYAT İÇİN ÖNEMİ

 
 

 
SALAVATIN EBEDİ HAYAT İÇİN ÖNEMİ 
 
(Şefaatime en layık olan, bana en çok salavat okuyandır.) [Tirmizi]

(Kıyamette bana en yakın olan, en çok salavat getirendir.) [Tirmizi]

(Sabah-akşam on salavat getiren, kıyamette şefaatime kavuşur.) [Taberani]

(Cuma günleri bana 80 salavat okuyanın 80 yıllık günahı affolur.) [Şir�a]

(Cuma günü ve gecesi çok salavat getirene şefaat ederim.) [Beyheki]

(Günde yüz salavat okuyan, kıyamette şehidlerle beraber olur.) [Taberani]

(Günde bin salavat okuyan, Cennetteki yerini görmeden ölmez.) [İbni Şahin]

(Dua perdelidir. Bana salavat getirilince, perdeler yırtılır, dua kabul olur.) [Taberani]

(Bana çok salavat getirenin dertleri gider, günahları affolur.) [Tirmizi]

(Söyleyeceğini unutan, hatırlamak için bana salat-ü selam getirsin!) [İbni Sünni]

(Bana bir salavat getirene ALLAHü teâlâ, on rahmet ihsan eder, on günahını yok eder ve derecesini on kat yükseltir.) [Nesai]

(İsmim anılınca, salavat okumayan, cimrilerin cimrisidir.) [Tirmizi]

(Salavat sizin için zekattır.) [I.Hibban] [Burada zekat, temizlik, günahların affıdır.]

(Her gün yüz defa salavat getiren, münafıklıktan ve Cehennem ateşinden uzaklaşır ve kıyamette şehitlerle beraber olur.) [Taberani]






-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: