29 Mayıs 2009 Cuma

(Namaz Zamanı) kendim için vasiyet yazdım paylaşmak istedim

Ben ...... ../ Ocak 1987 doğumluyum ve samsun nüfusuna kayıtlıyım
Baba adım Kemal dir. Eskiden alimler yastıklarının altına
vasiyetlerinin yazılı olduğu kağıdı koymadan uyumazlarmış bende onları
örnek alarak vasiyetimi kendime ait olan bilgisayarıma yazıyorum.
Şunun farkındayım çünkü yatakta ölümü bekleyen hastaya ölüm ne kadar
yakınsa sağlıklı insana da ölüm aynı o kadar yakındır.
Eğer bu dünyada ömrüm biterse ve asıl olan diyara gözlerimizi açarsam
ailemden benim adıma yapmalarını istediğim şeyler: ev arkadaşıma o
ayın ev kirasının yarısını, elektrik,su ve doğalgaz faturalarının
yarısını,apartmanda merdivenleri silen kadının parasının ve internet
kaffeden aldığımız internetin parasının yarısını ev arkadaşım güvene
gerekli yerlere verilmek sözünü alarak verin. Kredi kartı ile aldığım
cep telefonunun taksitlerini her ay takip edin, kimseye verdiğim ve
alacağım olan önemli bir meblağ para yoktur, olanlarda sonuna kadar
helal olsun. Kimseye de borcum yoktur. Ben devlet memuruyum ve maaşımı
peşin alıyorum onun için muhtemelen öldüğüm ay hesabıma yatan maaşı
devlet geri alacaktır Maaşım 1 milyar 773 milyon liradır tam
bilmemekle beraber devlet bu maaşın tamamını yada bir kısmını geri
isteyebilir veya otomatik olarak geri alabilir; eğerki vakıf bankın
maaş kartında yukarda söylediğim aylık maaş tutarın dan fazla para
varsa kalan parayla defin işlemlerimi yapmanızı istiyorum artan olursa
bir kısmıyla Samsun Kocatepe Camiine yadımda bulun olurda artan param
olursa da ölüm hak miras helal dir adaletli bir şekilde miras kalan
herkese dağıtılsın ve herkeste o mirastan hakkına düşeni alsın.
Benim hakkım herkese sonuna kadar helal dir, sizlerde hakkınızı bana
helal edin, arkadaşlarımdan da benim için helallik isteyin ve
mezarımın üstüne ot, çiçek falan ekinki sallandıkça varsa kabir
azabımız hafiflesin, Anneme söyleyin arkamdan fazla ağlamasın bilsin
ki Ölümde Allah (c.c) ın emridir, Anama hatırlatın ölünce yok
olmuyoruz Ercan Allah'ının yanında emin yerde deyin ona üzülmesin ama
çok dua etsin benim için. Abime söyleyin namazlarını kaçırıyor
kaçırmasın bak kardeşin hakkın rahmetine kavuştu ölümün ne zaman
geleceği belli olmuyor. Ablama söyleyin o cok güzel kuran okur banada
bol bol Yasin hediye etsin arkamdan okuyun zaman geçti diye acım
hafifledi diye bana Fatihaları Yasinleri eksik etmeyin bol bol salavat
getirip sevabından bana da yollayın biliyorum ki çok ihtiyacım
olacaktır. Baba sende Arapçasından bilmiyorsun kuran-ı kerimi sende en
kısa zamanda öğren baki ölüm var benden çok siz lazım kuran. Naşımı
Samsun'a defnedin.
Bu kısımda Neslihan için söyleyin hakkını bana helal etsin onu çok
üzmüşlüğüm vardır. O da sözlüyken ben bu dünyadan göçtüm diye sakın
evlenmemezlik yapmasın nasip kader desin Müslüman biri ile evlensin
ona çok söylemişliğim vardı kapan diye tekrar ercan Allah için
kapansın bak ölüm en yakındakini bile alıyor deyin ama sakın kırmayın.
Yatağımın başındaki şifreli çantamda da onunla çekildiğimiz resimler
ve mektuplar var şifresi 655 annemde Neslihan'ın numarası var sorun
isterse resimleri yollayın istemezse de sizde saklamayın yırtın veya
yakın.
Miras olarak ta evimdeki eşyalar zaten anne babamındı yine eşyalar
onların sadece kendi maaşımla aldığım bilgisayarım toki den aldığım ev
ve taksitleri ayrıca da bankada 6 milyar kadar birikmiş param var
bunları da taksim etme işi size düşer Allahın c.c rızasını düşünerek
hakkıyla pay edin.

HAKINIZI HELAL EDİN..HAKKINIZI HELAL EDİN..HAKKINIZI HELAL EDİN...

Canlar canını buldum bu canım yağma olsun
Assı ziyandan geçtim dükkanım yağma olsun

Ben benliğimden geçtim gözüm hicabın açtım
Dost vaslına eriştim günahım yağma olsun

İkilikten usandım birlik hanına kandım
Derdi şarabın içtim dermanım yağma olsun

Varlık çün sefer kıldı dost andan bize geldi
Viran gönül nur doldu cihanım yağma olsun

Geçtim bitmez sağınçtan usandım yaz u kıştan
Bustanlar başın buldum bustanım yağma olsun

Yunus ne hoş demişsin bal u şeker yemişsin
Ballar balını buldum kovanım yağma olsun

BİR FATİHAYI EKSİK ETMEYİN

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: