8 Mayıs 2009 Cuma

(Namaz Zamanı) BELGELER HERKESE

KBAYAR@SPACES.LIVE.COM ücretsiz blog sayfasinda BELGELER HERKESE klasorune tiklamanizi ve icersinde yer alan tum dosyalari incelemenizi,okumanizi,bilgisayariniza indirmenizi rica ederim.
 
Bir gün bitecek...ruya gibi sanki bir alemden diğerine. Geldim gördüm işte dünyadayım bazı şeyleri anladım bazilari aklimda düşünür dururum. Ben kemal biri ahmet biri ayşe yaşıyoruz ölüyoruz bir alemden diğerine. Sonrasında neler bekliyor kimbilir ? neler bekliyor bizi ? bilmiyorum ama bilen birinden dinledim,dinliyorum. Ben ALLAH'ım, dostun olmak istiyorum hem sana bilmediklerinide öğretir, her zaman yanında olurum dedi. Teşekkür ederim ALLAH'ım, senin yolundayım, ancak çok isyankârım affet beni.

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: