29 Mart 2008 Cumartesi

(Namaz Zamanı) Re: YARDIM EDİN LÜTFEN

selamunaleyküm. arkadaşımıza verilecek bilgi epostalarını lütfen grup üzerinden paylaşın. bizleride ihya edin lütfen. sağlıcakla kalın. selam ve dua ile.

O erler ki, gönül fezasındalar,
Toprakta sürünme ezasındalar.
 
Yıldızları tesbih tesbih çeker de,
Namazda arka saf hizasındalar.
 
İçine nefs sızan ibadetlerin,
Bir biri ardınca kazasındalar.
 
Günü her dem dolup her dem başlayan,
Ezel senedinin imzasındalar.
 
Bir ân yabancıya kaysa gözleri,
Bir ömür gözyaşı cezasındalar.
 
Her rengi silici aşk ötesi renk;
O rengin kavuran beyzasındalar.
 
Ne cennet tasası ve ne cehennem;
Sadece Allah'ın rızasındalar.
 
 
 
N.F. Kısakürek
Bugün geriye kalan ömrümün ilk günü
Koray Çetinol
----- Original Message -----
Sent: Friday, March 28, 2008 6:22 PM
Subject: (Namaz Zamanı) YARDIM EDİN LÜTFEN





SELAMUN ALEYKÜM DEĞERLİ ARKADAŞLAR SİZDEN BİR KONUDA YARDIM DİLİYORUM BİRKAÇ GÜN ÖNCE TANIMIŞ OLDUĞUM BİRKAÇ HRİSTİYAN VATANDAŞI VAR ÜLKEMİZE KENDİ DİNLERİNİ ANLATMAYA GELMİŞLERDİ ONLARLA TANIŞTIĞIMIZDA KADERLE İLGİLİ BAZI KONUŞMALARIMIZ GELİŞTİ ONLARI NERDEYSE %40 DİNİMİZİN GÜZELLİĞİNİ ANLATABİLDİM VE ÇOK MEMNUN AYRILDILAR FAKAT KENDİLERİ HRİSTİYAN OLDUKLARI İÇİN SADECE CENNETE İNANIRLAR SİZLERDEN ASIL BU KONUDA YARDIM DİLİYORUM BANA CENETTİN NEDER VAR OLDUĞUNU VE LÜZÜMSÜZ OLMADIĞINI ONLARA ANLATABİLMEM İÇİN YARDIMCI OLURMUSUNUZ BELKİ ONLAR KAZANABİLİRİZ 1 KİŞİDE OLSA YALNIZ ÇOK GÜZEL AÇIKLAMALAR  DELİLLER SUNMAK İSTERİM HATTA SLAYT ŞEKLİNDE OLURSA ÇOK MEMNUN OLURUM ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM ALLAH RAZI OLSUN SAYGILAR

 


Ailenizi, arkadaşlarınızı en son ne zaman gördünüz? Windows Live Messenger'dan ücretsiz Görüntülü Aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla! --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: