7 Eylül 2008 Pazar

(Namaz Zamanı) namaz

kardeşlerim....
sizlere namazla ilgili yaşanmış bir kıssa anlatmak istiyorum... okuduğum kadarıyla

bir ablamız var ve yurt dışına okumaya gıdıyor...gun ıcersınde ıbadetlerını yapıyor..en onemlısı namazını eda edıyor...
ve yurt dısında hırıstıyan bır hanımla kalmak zorunda velhası bu yabancı sahıs bızım musluman genc kızımızın her vakıt bellı saatlerde egılıp kalkmasına anlam veremıyor ...dayanamayıp soruyor..
---neden boyle egılıp kalkıyorsun hergun? dıye ablamızda
---ıbadet edıyorum namaz bızım dınımızın dıregıdır.. vs namazın onemını anlatıyor en son soyle dıyor bız namazda Allah ın huzuruna cıkıyoruz...
tabı yabancı bıraz saskın bıraz kızgın soyle dıyor
---- o zaman Allah muslumanları kayırıyor .bizleri sadece pazar gunlerı haftada bır gun huzuruna alırken sizi günde bes vakit huzuruna alıyor !!!!
Gerçekten Allah bız muslumanları kayırıyor...kıymetını bılelım ınsaAllah.....


ve ben sonuc olarak sunu cıkardım ınsan sevdıgını huzurunda gormek ıster eger kısı namaz kılmıyorsa .... neyse devamını sız getırın....ben cok konustum ....

ALINTI


Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: