29 Eylül 2008 Pazartesi

(Namaz Zamanı) Rabbim,

Rabbim,
Bir insanı koy kalbime ama o insan senin de sevdiğin bir insan olsun.Ve beni öyle bir insana sevdir ki,O insanın kalbinde Sen olasın.Ki ben o insanın kalbinde Seni bulayım.Beni öyle bir insanla buluştur ki benden önce onunla buluşmuş olan Sen olasın.Onunla el ele tutuştuğumda ikimizin elinin üstünde Senin elin olsun.Bana öyle gözler göster ki ben o gözlerden sana bakayım.Bana öyle bir sevgili ver ki bakışı cennete açılan iki pencere olsun.Onunla öyle bir yolda yürüyelim ki kılavuzumuz Sen olasın ey Rabbim.Öyle bir sevgili ver ki bana ona sarıldığımda Kainat bize bakıp birbirine sarılsın.Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim sevgimizden Muhammet sevilsin.
Dr.Seai DEMİRCİ


Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: