22 Eylül 2008 Pazartesi

(Namaz Zamanı) Tülay hanım diyor ki;

tulayararat@gmail.com demiş ki;

düzenli namaz kılmak istiyorum. şu anda müsait durumda iken namaz kılabiliyorum. günlük hayatımı namaza göre ayarlamak istiyorum. çalıştığım için en azından haftasonu vaktinde namaz kılmak istiyorum. namaz vakitlerinin 1 aylık çizelgesi varsa ona göre günlük yaşantımı organize etmem daha kolay olabilir.bu konuda benzer sıkıntıları olan, bunları aşmış dostlarla gçrüşmek,konuşmak isterim. bir de secdeden ayağa kalkarken etek sürekli ayaklarımın altına takılıyor, düşecek gibi oluyorum. bayan arkadaşlardan pratik öneri rica ediyorum. selam ve sevgiler.

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: