9 Eylül 2008 Salı

(Namaz Zamanı) Kotulere Dua Eden Vaiz

Kotulere Dua Eden Vaiz

Memleketin birinde bir vaiz vardı. Minbere çıkar çıkmaz kötülere duaya başlar :

- 'Ya Rabbi kötülere, fesatçılara, isyancılara, yol kesenlere merhamet

et, hayır sahipleriyle alay edenlerin hepsine, bütün kafir gönüllülere,

kiliselerde bulunanlara merhamet et.' derdi.


Temiz kişilere hiç dua etmez, kötülerden başkasına duada bulunmazdı.


Halk bir gün başına toplandı :


- 'Biz böyle şey de görmedik neden kötülere dua edip duruyorsun?.' dediler.

Vaiz dedi ki:


- 'Ben onlardan iyilikler gördüm, bu yüzden onlara dua etmeyi adet

edindim. Onlar bana o kadar kötülüklerde bulundular, o derece

zulmettiler ki nihayet beni şerden kurtardılar, hayırlara ulaştırdılar. Ne

zaman dünyaya yönelsem onlardan eziyetler gördüm, meşakkatler

çektim, dayaklar yedim ; bu yüzden de iyiliklere taraf kaçtım, iyiliklere

yöneldim, kısaca beni o kurtlar yola getirdi. Benim iyiliğime sebep

onlardır. Onlara dua etmeyeyim de kimlere edeyim...'
__________________


Duvara dayanma yıkılır,insana güvenme ölür,Allah'a dayan ki,ezelî ve ebedîdir.



Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: