1 Eylül 2008 Pazartesi

(Namaz Zamanı) ALLAHIN SEVDİKLERİNDEN OLABİLMEK


HIZIR OLDUĞUNU SÖYLERİM 

Ramazan...Cuma gübü...Cuma vakti...Cami...Cemaat tek tük camiye girmekde.
İmam kürsüde...Girenlerin arasında...O..Hızır...Hızır a.s da genç ihtiyar arasında onlardan biri gibi
gidiyor bir köşeye oturuyor...

Kürsüde imam sohbete başlıyor..
Hızır'ın yanına kırklarında bir adam gelip oturuyor.Cami yavaş yavaş dolmakta.

Adam,bir müddet sonra uyuklar bir vaziyette sallanıyor,ha uyudu ha uyuyacak.
hızır a.s adamı dürtüyor:


**Uyuyacaksın, der.Adam:
** Uyumam,beni rahat bırak.

Hızır a.s ses etmez,ancak Ezan okundu okunacak,adam ha uyudu ha uyuyacak,bir daha
dürtükleyerek:

** Uyuyacaksın dedim,der. Adam:
** Bende sana uyumam,beni rahat bırak dedim.Rahat bırak beni.Rahat bırak yoksa
,Hızır olduğunu söylerim.Burdan çıkamasın.Bu kalabalık sakalında bir tel bırakmaz.

Hızır a.s susar ve gözlerini kapar,boynunu büker Allah'a yönelerek:

**Ya Rabbim! bu nasıl iştir.Bu kulun benim kim olduğumu bildi.Bu nasıl iştirki
bendeki listede bunun ismi yok.

--- Cevap gelir:

**Sana verilen listede beni sevenlerin isimleri var. O ise benim sevdikleimden...


ALLAH SEVDİKLERİNDEN              
(ALINTIDIR)


Aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşmak için bir ayda 500'e kadar fotoğraf gönderin! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: