16 Ekim 2008 Perşembe

(Namaz Zamanı) ÇOK ÖNEMLİ BİR KONUDA ALLAH RIZASI İÇİN ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM

Selamun Aleyküm din kardeşlerim,
ben 15 yaşında bir kardeşinizim ve bu yaz namaza başladım.Ama okullar açılınca bıraktım.Bir daha bırakmamak üzere tekrar başlamaya karar verdim.Sabah, İkindi, Akşam ve Yatsı namazlarını kılabilirim ama öğle vakti okulda oluyorum.Ayrıca sporcu olduğum için Cuma hariç hafta içi her gün antrenmanım oluyor ve Cuma günü bulunduğum ilçeden başka bir ilçeye gidiyorum anrenman için okuldan çıkar çıkmaz.Evimiz de okuluma yakın sayılmaz.Öğle arası 40 dk. ama gidiş geliş 30 dk. sürüyor ve 10 dk. da öğle namazını kılamam.Öğle arsında namazımı camide kılayım diye düşünüyorum ama namaz için üzerimi değiştirmem gerekecek.Onu nerede halledeceğimi bilemiyorum.
Sizden bu konuyla ilgili ne yapabileceğim konusunda Allah rızası için öneriler bekliyorum.Şimdiden çok teşekkür ediyorum, Allah hepinizden razı olsun.
Allah'a emanet olun!
 


Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: