27 Ekim 2008 Pazartesi

(Namaz Zamanı) FW: ***haydinfelaha*** rahibeye kilise iskencesi






Date: Sun, 26 Oct 2008 15:46:12 +0200
From: fozcelebii@gmail.com
Subject: ***haydinfelaha*** rahibeye kilise iskencesi



Müslüman olan rahibeye Kilise işkencesi!

Amerika'nın Los Angeles kentinde Müslüman olan bir rahibeye, bağlı bulunduğu Anglikan kilisesi tarafından ültimatom verildi.
 
Hıristiyanlık inancının kendisini İslam'a götürdüğünü ve Hazreti İsa'nın İslam'la bağdaşılır olduğunu söyleyen Ann Homes Redding, vaaz verdiği Anglikan kilisesinde açığa alındı.

İSA BENİ İSLAM'A GÖTÜRDÜ
Kilise şimdi Redding'e, İslam'ı terk etmesi ya da kiliseden tamamen uzaklaştırılacağı ültimatomunu verirken, Redding de savunmasında, "Ben hem Müslümanım hem Hıristiyan. Afrikalı Amerikan ve kadın olduğum gibi. Ben yüzde yüz ikisiyim de. Benim anladığım İsa, İslam'la bağdaşıyor. Ben İsa'yı takip ettim ve beni İslam'a götürdü" dedi.

KİLİSEDEN ATILMASI İÇİN ALTI AYI VAR
Redding'in bu durumunu anlayamayan diğer rahip ve rahibe meslektaşları ise, Redding'in İncil'i tam anlayamadığını savunuyor. Redding'in altı ay içerisinde kiliseden kesin olarak atılması beklenirken, İsa'nın kendisini İslam'a götürdüğüne dair görüşünü tekrarlayan Redding ise, bu görüşlerinin kilisenin temel fikriyle bağdaşır olduğunu belirtiyor.





--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: