22 Ekim 2008 Çarşamba

(Namaz Zamanı) BAKIŞ AÇISI

Karı-koca birlikte tatile çıkıp, açık bir alanda kamp kurarlar. Tatillerinin ikinci gününün akşamı, güzel bir yemek yiyip uykuya dalarlar. Birkaç saat sonra kadın uyanıp kocasını da uyandırır. Adam uyku sersemidir; güzel bir rüyâdan uyandırıldığı için de biraz kızgındır. "Ne oldu hanım? Ne istiyorsun?" diye sorar.
Hanımı telâşla sorar:
- Yukarıya bak ve bana ne gördüğünü söyle!
Adam gökyüzüne bakar ve cevap verir:
- Bunun için mi uyandırdın beni? Baktım işte. Bir sürü yıldız görüyorum, ışıl ışıl parlayan milyonlarca yıldız.
- Peki, bu sana neyi gösteriyor?
Artık iyice uykusu kaçan adam biraz daha düşünür ve cevap verir: -Teolojik olarak; Allahın kudretini ve kendi âcizliğimizi görüyorum. Felsefi olarak; uçsuz bucaksız oluşunu ve gökyüzünün karşısındaki önemsizliğimizi görüyorum. Astronomik olarak; galaksilerin, yıldızların, gezegenlerin, samanyolunun varlığını görüyorum. Yıldızların konumuna bakarak Aslan Burcu'na girdiğimizi ve saatin 3 olduğunu görüyorum. Meteorolojik olarak; da yarın havanın çok güzel olacağını görüyorum. Gece yarısı bana niye sordun bunu? Peki, sen söyle bakalım, sana neyi gösteriyor? - Bana, çadırımızın çalındığını gösteriyor...


Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: