15 Temmuz 2008 Salı

(Namaz Zamanı) ey müslümanlar

ALEYKÜMSELAM
bu grubu 1 yıldır takip ediyorum.daha önce sigara ile ilgili bir konu açtım sizden ilgi bulmadı.o zamanlar biz sadece namaz konusu ile ilgileniyoruz demiştiniz ama görüyorumki forumunuz powerpoint sunuları ile ilgilenmekten islam düşmanlarının silahı olan sigara konusuna ilgilenecek zaman bulamamakta.
şimdi sizlere soruyorum
1-sigara sizce haram mıdır.alimler haram olduğunu söylüyor.
2-ırak ta afganda müslümanlar yahudiler tarafından katledilmekte 5 milyon çocuk yetim kalmakta sizce bu konular müslümanları ilgilendirmiyormu.
3-arap şeyhleri kabe yi kuşatacak otellere izin verip osmanlı mirası kalemizi yerle yeksan etmesi sizce önemsizmi
4-sizce bunlara değinmeden ve bu konularda yüce kitabımızın belirttiği yoldan ilerlemeden sadece namaz kılıp powerpoint sunusu,şiir yazmakla müslüman olnurmu.hesap gününde ALLAH(C.C.) kulum müslüman olarak islam olarak neyaptın dediğinde -yüce rabbim internette sörf yaptım powerpoint sunsu hazırlayıp pop islam şarkıları dinledim mi diyeceksin.
Eğer doğrulardan iseniz bu yazıyı aynen gurupta yayınlarsınız.
 
ALLAH(C.C.)HAKKIYLA GÖREN ;HAKKIYLA HÜKÜM VERENDİR

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: