25 Temmuz 2008 Cuma

(Namaz Zamanı) Eski Günlerden bir hikaye


Hani şimdiki genlere hikaye gibi gelen ve ancak filimlerde rastlarsalar gördükleri ama dilden dile aktarılan karaoğlan. Çingeneleri belkide bana en çok sevdiren hayvan. Sokaklarında kocaoğlanların çokca dolaştırıldığı, para kazanmanın bir yolu olan bir mahallede büyüdüm ben. Fatihin Balat'ında Karagümrüğünde geçti çocukluğum. Sabahları ellerinde sopaları önlerinde kocaoğlanları tıngır mıngır ilerleyen çerçiler kimi zaman bizlere de kısa resitaller verdirirdi hayvanlara.

Bir ücret alamayacaklarını teflerinin içini para ile dolduramayacaklarını bilmelerine rağmen diş kirası mı dersiniz göz hakkı mı bilmem oynatırlardı kocaoğlanları arasıra da olsa kapımızın önünde. Ben şanşlı bir çocuktum desem doğru olacak,

Bu güzel hikayenin DEVAMI için TIKLAYIN


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: