17 Temmuz 2009 Cuma

(Namaz Zamanı) kabulünü umarak günün duası



İlâhî!

 

Günahlar beni lâl etti. İsyanımın çokluğu yüzünden mahcubum. Gafletin şiddeti ise sesimi kıstı. İşte, ben de, rasulüm ve şefaatçim hz Muhammed Mustafa (sav) sesiyle Senin dergâh-ı rahmetinin kapısını çalıyor ve onun, kapıcıya âşinâ nidasıyla Senin mağfiret kapında nida ediyorum:

 

Ey rahmeti her şeyi kuşatan

ve ey her şeyin melekûtu elinde bulunan Zat,

Ey hiçbir şey kendisine zarar veya fayda veremeyen Zat,

Ey hiçbir şey Ona galebe edemeyen

ve hiçbir şey Ondan kaçıp gizlenemeyen,

hiçbir şey Ona ağır gelmeyen

ve hiçbir şeyin yardımına muhtaç olmayan,

hiçbir şey Onu bir başka işten alıkoyamayan,

hiçbir şey Ona benzemeyen,

ve hiçbir şey Onu hiçbir şeyden âciz bırakamayan Zat,

Beni hiçbir şeyden hesaba çekmeyecek şekilde herşeyimi bağışla.

 

Ey herşeyi alnından tutup kudretine boyun eğdiren

ve herşeyin anahtarları elinde bulunan Zat,

Ey herşeyden önce var olan Evvel,

herşeyden sonra bâki kalan Âhir,

herşeyin fevkinde olan Zâhir,

herşeyin içine nüfuz eden Bâtın,

kudret ve galebesi herşeyin fevkinde bulunan Kahir,

Benim herşeyimi bağışla. Şüphesiz Senin herşeye kudretin yeter.

 

Ey herşeyi her haliyle bilen Alîm

ve herşeyi kuşatan Muhît

ve herşeyi hakkıyla gören Basîr,

Ey herşey her an Onun nazar-ı şuhudunda olan Şehîd

ve herşeyi görüp gözeten Rakîb

ve ilmi herşeyin bütün inceliklerine nüfuz eden Lâtif

ve herşeyden hakkıyla haberdar olan Habîr,

Beni hiçbir şeyden hesaba çekmeyecek şekilde, günah ve hatâ olarak her neyim varsa hepsini bağışla. Hiç şüphesiz, Senin herşeye kudretin yeter.

 

Allahım, Gafletten ve kötü arzularımdan Senin izzet-i celâline ve celâl-i izzetine, Senin kudret-i saltanatına ve saltanat-ı kudretine sığınırım.

 

Ey kurtuluş isteyenlerin tahassungâhı olan Allahım,

Beni şeytanî şehvetlerden kurtar;

beşeriyetin kazuratından temizle;

Nebîn olan Muhammed'i (s.a.v.) sıddıkiyet muhabbetiyle bana sevdirmek suretiyle beni gaflet paslarından ve cehalet vehimlerinden ter temiz kıl

öyle ki, enaniyet fena bulsun

ve Allah'ın minnet bahrinde Allah'ın nimetlerine gark olmuş,

Allah'tan alıkoyan her meşgaleye karşı Allah'ın kılıcıyla mansur,

Allah'ın inayetiyle mahzuz

ve Allah'ın himayesiyle mahfuz olarak

herşey Allah için, Allah ile, Allah'a ve Allah'tan olsun.

 

Ey Nurların Nuru,

ey bütün sırların Âlimi,

ey gecenin ve gündüzün Müdebbiri,

ey Melik, ey Azîz, ey Kahhâr, ey Rahîm, ey Vedûd, ey Gaffâr,

ey gayb âlemlerini her haliyle bilen,

kalbleri ve gözleri dilediği gibi halden hale çeviren,

 ey ayıpları örten ve ey günahları bağışlayan,

Günahlarımı bağışla;

 

esbabın tazyikatına mâruz

ve bütün kapılar yüzüne kapanmış

ve doğru yolda gidenlerin tarikine sülûk etmek ona zorlaşmış

ve bir kazanç elde edemeden ömrünü

ve nefsini gaflet ve mâsiyet meydanlarında bâd-ı heva harcamış olan

kuluna merhamet et.

 

Ey dua edildiğinde cevap veren,

ey hesapları sür'atle gören,

ey Kerîm, ey Vehhâb,

 

Hastalığı büyük

ve şifası zor,

çaresi zayıf

ve belâsı kuvvetli olan

ve Senden başka melce

ve ümidi bulunmayan

kuluna merhamet et.

 

 

İlâhî,

Derdimi, üzüntümü ve şikâyetimi Sana arz ediyorum.

 

İlâhî,

Senin dergâhında hüccetim, hacetimdir;

azığım ise fakrım ve çaresizliğimdir.

 

İlâhî,

Senin cûd bahirlerinden bir katre bana yeter;

Senin afv nehirlerinden bir zerre bana kâfi gelir,

ey Vedûd, ey Vedûd, ey Vedûd,

ey şan ve şerefi herşeyden yüce olan Arş-ı Mecîd Sahibi,

ey Mübdi', ey Muîd,

ey herşeyi dilediği gibi yapan Fa'âlün limâ Yürîd!

Arşının rükünlerini kaplayan nur-u veçhin hürmetine,

bütün mahlûkatını hükmüne râm ettiğin kudretin hürmetine

ve herşeyi kuşatan rahmetin hürmetine

Senden istiyorum.

 

Senden başka ilâh yoktur,

ey Muğîs,

bize imdad et.

 

Ve bütün ömrüm boyunca işlediğim bütün günahları

ve lisanımın hatâlarını rahmetinle bağışla,

ey Erhamü'r-Râhimîn.

Âmin.

Hamd, Âlemlerin Rabbi olan Allah'a mahsustur.




--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: