27 Ekim 2009 Salı

(Namaz Zamanı) Re: Uğur Dündar

size katılıyorum çok haklısınız ve hep beraber tepki vermeliyiz
 

From: nagissahiner@hotmail.com
To: namazzamani@googlegroups.com
Subject: (Namaz Zamanı) Uğur Dündar
Date: Tue, 27 Oct 2009 12:58:30 +0200

Sevgili grup arkadaşlarım sizlere RTÜK ÜST KURULU' na yazmış olduğum yazıyı yolluyorum. Bence herkes yollamalı ve artık bişeyler yapmalı bu insanların artık sesleri kesilmeli güzel dinimize yapılan saldırılar yeter diyorum. Hayırlı günler


Sayın Yetkili,

Uğur Dündar'ın sunmuş olduğu Ana Haber bülteninde insanların kişilik ve inanç haklarına yapılan saldırıdan dolayı kendisini kınıyorum. Müslüman bir ülkede kimin namaz kılıp kimin kılamayacağına uğur dündar yada onun gibilermi karar verecek diye size sormak istiyorum yeter artık bu inançsız insanların dinimize karşı yaptığı saldırılar diyerek sizlerden bu konuyla ilgili gereğinin yapılmasını rica ediyorum. Teşekkürler.


Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: