26 Ağustos 2008 Salı

(Namaz Zamanı) sana geldim ey namaz (mail istemeyen varsa mail atsın lütfen)


__

sana geldim ey namaz

sana geldim ey namaz

yüzüm tutmuyor seni terki dile getirmeye

seccede yüzüm olurmusun ey namaz

bak, beden kirinden arınmış

bükülmez denilen bel rükü naralarında

seni terk eden halim yine senin haline bürünmüş

edebine boyarmısın beni ey namaz

sabahım olurmusun

her tekbir bir tövbe misali

girizgaha niyet misali cennete hazırlığım olurmusun

 

sana geldim ey namaz

yüzüm tutmuyor nefsi sana tercih ettiğimi soylemeye

beni günahıma tercih edermisin ey namaz

günün bölünmüşlüğünde seni düşünmedim

dünya ile hal olup keyfin haline girdim

gün ortasında beni toplayan hal olurmusun

günün gelişmesinde sükunete gelişim olurmusun ey namaz

 

sana geldim ey namaz

yüzüm tutmuyor hadisi unuttum demeye

"kim sabah ve ikindi namazını kılarsa cennete girer"

dilim varmıyor seni kazalarda terk ettim demeye

sana geldim ey namaz nefsi kazalarıma

yaramı sarar yardımım olurmusun

bak, toprağa gelmeye idzlerim secdende

dilim varmıyor kibrimi soylemeye

kibrimi yakan kibritim olurmusun

her yanış bir yıkanış misali

cennete hazırlığım olurmusun ey namaz

 

ışığına yandığım güneş gitmek üzere

ldızlar keşfe çıkacakmış sanki

aldandım güneşlerin ışığına yıldızların nazına

akşamları  karanlığıma nur olurmusun ey namaz

sustu alem, bir ezan gökkubbede

yamet mi kopacak koşturmada bedenler

farzına yetişeceğim en güzel telaşım olurmusun

sana geldim ey namaz

akşamıma nur olurmusun

 

ayın her hali seni anlatır

etrafında yıldızlar saf tutmakta

aşıklar seni seyre dalmakta

bedenler kıyamda ruhlar gökkubbede sohbette

rahman ve rahime götürenim olurmusun ey namaz

sana geldim geldim ey namaz

beş vakitte birliğimi O'NA götürürmüsün

 

                                         Senai DEMİRCİ

________________________________________________________________________________

Yeniden diriliş gününde "Rabb'in onlardan razı , onlarda Rabb'inden razı... " seslenişinin muhataplarından biri olmamız duasıyla... 

 

http://kardelen888.spaces.live.com/

 


____________________________________________________________________________
Eksenim’e üye ol, seninle ortak ilgi alanları paylaşan insanlarla tanış!

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: