14 Eylül 2009 Pazartesi

(Namaz Zamanı) TERCİHİN HANGİSİ?

   ~~{{{ Dua  dilencisi }}}~~   
      
  

 

                                TERCİHİN HANGİSİ ?      

 
İbrahim et-Teymî rh.a. şöyle der:

"Bir defasında nefsimi şöyle düşündüm: Cennetin içinde, meyvelerinden yiyor, nehirlerinden içiyor ve Allah Tealâ'nın lütfettiği nimetlerden istifade ediyordum. Sonra da nefsimin cehennemin içinde olduğunu düşündüm; zakkum yiyor, kan ve irin içiyor, zincirlere ve kelepçelere vurulmuş demir topuzlarla dövülüyordum.

Sonra nefsime döndüm ve dedim ki:

– Ey nefsim, bu ikisinden hangisini istiyorsun?

Nefsim bana şöyle cevap verdi:

– Dünyada bulunup hayırlı amel işlemek istiyorum!

Ben de kendisine dedim ki:

– Şimdi güvendesin, fırsat elindeyken hayırlı amel işle!

İmam Gazalî, Mükâşefetü'l-Kulûb
  





Windows Live™ ile e-posta kutunuzdaki işlevlerin çok ötesine geçin. Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu ay sponsorumuz http://www.carpetrium.com 'dur. Lütfen sponsorumuzu ziyaret ediniz...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: