28 Eylül 2009 Pazartesi

(Namaz Zamanı) Re: sevgi ve sabır pps.

CANIM KARDEŞİM ÇOK GÜZEL BİR SLAYT SAMİMİYETİMLE KATILIYORUM FAKAT OKADAR ÇARESİZİM Kİ YUVAM YIKILMA AŞAMASINDA SALLANIP DURUYOR BİRDE KIZIM VAR 1,5 YAŞINDA MEVLAM'DAN SABIR DİLENİYORUM LAKİN OLMUYOR ÜMİDİMİ HİÇ KESMİYORUM,ÇÜNKÜ MEVLAMI ÇOK SEVİYORUM.BEN ÇOK SİNİRLİ VE ASABİ BİR HAL ALDIM EŞİM AİLEMİN YAPTIKLARINDAN BENİ SORUMLU TUTUYOR VE BANA HİÇ GÜVEN MİYOR OYSA BEN ONU ÇOK SEVİYORUM ALLAH RIZASI İÇİN BU SEVGİYİDE RABBİM NASİB EYLEMEDİMİ ZATEN NEYSE KARDEŞİM KUSURUMA BAKMA BU SLAY YARAMA BASINCA SİZE SIZLANDIM BAĞIŞLAYIN ALLAH A EMANET OLUN...

Sent: Saturday, September 26, 2009 3:01 AM
Subject: (Namaz Zamanı) sevgi ve sabır pps.







  
             

--
Bir karınca yuvasını kaybetse,O gece yatamam kaygımız vardır,Bir yaprak dalından sararıp düşse,Ezilir yüreğim duygumuz vardır..Ha kutuplarda bir eskimo genci,Ha Afrikada garip bir zenci Farketmez ne dili ne dini,ne rengi,Madem ki insandır saygımız vardır.. !

Yetim bir kızı evlendirirseniz, fakir bir delikanlıya sermaye verirseniz, darda kalan bir insanın borcunu karşılarsanız
Cenab-ı Hak buna karşılık, “Kaderinizi yumuşatırım” yani bir anlamda , “Kaderinizi değiştiririm, kaderinizdeki zorlukları, sizin tahammül edemeyeceğiniz birtakım hikmetleri güzele çeviririm” diyor…

 

SAĞLIKLI MUTLU VE HUZUR DOLU

GÜNLER GEÇİRMENİZ     
 
DİLEĞİYLE...         



--
Maillerime Yanıtlarınızı Lütfen sureyya.kzlaslan@gmail.com Adresine Yollayınız...
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu ay sponsorumuz http://www.carpetrium.com 'dur. Lütfen sponsorumuzu ziyaret ediniz...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: