26 Kasım 2009 Perşembe

(Namaz Zamanı) Fwd: PDF

Merhaba,
 
Bir okurumuz namaz dua ve sulerini pdf dosyası haline getirmiş arzu edenler indirip faydalanabilir. 
 
Namaz Zamanı 

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Soner Eker <soner@sonereker.com>
Tarih: 24 Kasım 2009 23:27
Konu: PDF
Kime: namazzamani@gmail.com


Selamlar,

Namaz dua ve surelerini ezber amaçlı çıktı almak için PDF haline getirdim. Kullanışlı oldu, arapça yazılışını yer sıkıntısından (hepsini tek bir kağıda sığdırmak istedim) dolayı eklemedim. Belki benim gibi ihtiyaç duyan olur diye size de gönderiyorum, dilerseniz siteye biryere iliştirirsiniz.

Emekleriniz için Allah razı olsun, her aradığımda siteniz temiz bir şekilde orada duruyor...
Kolay gelsin.
Soner






--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: