16 Kasım 2009 Pazartesi

(Namaz Zamanı) BİZE EN ÇOK NE LÂZIM?

BİZE EN ÇOK NE LÂZIM?

Halîfe Hz. Ömer (ra) bir mecliste hazır bulunanlara sordu:

- Eğer dileğiniz hemen kabûl ediliverecek olsaydı ne dilerdiniz?

Birisi:

- Benim falan vâdi dolusu kadar altınım olsun isterdim. Onunla İslâm’a daha çok hizmet edeyim diye, dedi.

Bir başkası:

- Şu kadar sürülerim, mal ve mülküm olsun isterdim. Gerektiğinde onları sarf ederek dine hizmet edeyim diye, dedi. Herkes buna benzer şeyler söyledi.

Hz. Ömer (ra) hiçbirini beğenmedi. Bu def‘a meclistekiler, Hz. Ömer’e (ra) sordu:

- Yâ Ömer, peki sen ne dilerdin? Hz. Ömer (ra) cevab verdi:

- Ben de Muâz gibi, Sâlim gibi, Ebû Ubeyde gibi müslümanlar yetişsin, İslâm’a onlarla hizmet edeyim, isterdim.


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: