23 Nisan 2008 Çarşamba

(Namaz Zamanı) esselam...s.a.v...dua ile...

İlk Bahar

 
"son"bahar ve "ilk"bahar arasında sıkışıp kalan beyaz ve puslu bir kış vardı.. kış geldi ve gitti usulca.. kış, yorgun ve telaşlı geçti..
ve nasıl olduğunu anlamadan birden bittiğini, gittiğini, giderken arkasında camlardan damla damla düşen erimiş kar sularını bıraktığını gördüm..
gözlerimi kapattığımda sonbaharın sonuydu, ve şimdi ilkbaharda yeniden neşeyle ışıldadı gözlerim..
dört duvar mahpusluğundan sıyrılan ruhum haftasonu Bursa'da, çok özel bir dostun yüreğinde misafir edildi ve tüm karamsarlığından, yorgunluğundan arındırıldı, yumuşatıldı, ferahladı. Rabbime çok şükür ve dostuma teşekkür ve dua ile bahar ferahlığında döndüm yeniden şehrime, hastaneme..
evime döndüğümde bahçedeki o kupkuru dallardan miniminnacık yeşil yaprakların boy vermeye başladığını hayret ve mutlulukla izledim..az kaldı..çok az zaman sonra yemyeşil olacak her yer..üstelik yeni doğmuş yapraklar ve taptaze çiçeklerle donanacak kupkuru dallar...
bahar ne güzel..yeniden doğmak gibi..
karın altına gömülüp, soğuktan donacağını sandığımız ümitlerimizin gün ışığı ve baharın kuş melodileriyle ısınması ne güzel..
"yitirme"nin çok ama çok kolay olduğu bu zamanlarda, ümidi yitirmemek adına direnmek zor, evet.. ama kuru dallar sevinçle ümidi müjdeliyor..ve ben de bahar rüzgarlarıyla, içimdeki kara bulutları oraya buraya dağıtmaya karar veriyorum..
baharınızı tebrik ediyor, kara bulutlarınızı temiz rüzgarlarla dağıtmasını diliyorum efendim..
gününüz aydınlık, gönlünüz şen, gözleriniz bahar gibi ışıl ışıl olsun..;)alıntı
selam ve dua ile


Ailenizi, arkadaşlarınızı en son ne zaman gördünüz? Windows Live Messenger'dan ücretsiz Görüntülü Aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: