17 Nisan 2009 Cuma

(Namaz Zamanı) FW: Müslüman Kemiklerinden Kilise


 



Merhaba namazzamanı üyesi arkadaşlar, Bana gelen bu maili bir kaç arkadaşımla paylaşmak istedim ve yolladım ve bir arkadaşım bunu merak edip araştırmış sonra bana geri dönüp açıklama yapmış bende sizlerle paylaşmak istedim.
 
 

Ben baktım da bu konuya resimler hiç hoş olmasa da ilgimi çekti araştırdım:)
Hiç bir kaynakta aşağıda yazdığı gibi Müslüman kemikleri olduğu geçmiyor Türkler'in yaptığı forum siteleri dışında onların da hepsi aynı kopyala yapıştır.
Zaten kıyamet kopardı bu gerçek olsaydı.
Anlatıldığına göre o dönem bir rahip Kudüs'e gitmiş bir kavanoz toprak getirip bu kilisenin etrafına dökmüş.
Kutsal topraklardan geldiği için pek çok insan kilisenin kutsal olduğuna inanıp ölünce oraya gömülmek istemiş.
14. yydaki hastalık dönemi bir de savaş dönemi geçirdikleri için çok fazla ölü varmış.
18. yyda falan yapmışlar ancak bunları oraya gömülen ya da başka şekilde saklanan ölülerden yapmışlar.
 
Böyle işte merak etmiştim sana da anlatıyım dedim.








 


Çek cumhuriyetinin sedelik şehrinde çok enteresan bir kilise var 

Kilise ne tahtadan ne betondan ne de demirden...

MÜSLÜMAN kemiklerinden... 

1218'de dönemin papası haçlı savaşlarında öldürülen müslümanları gurur ve övünme aracı olarak getirtmiş ve bunların kemiklerinden kilise yaptırılmasını emretmiş. 

40.000 müslümanın kemikleri toplanarak da emir yerine getirilmiş 

Müslümanlara terörist diyen 'haçlı zihniyetinin' terörünü göstermek için bir bakın

 

  

 

 


  






 




Windows Live™ ile e-posta kutunuzdaki işlevlerin çok ötesine geçin. Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.

check out the rest of the Windows Live™. More than mail–Windows Live™ goes way beyond your inbox. More than messages

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca paylaşımı. Sürükle bırak
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: