24 Nisan 2009 Cuma

(Namaz Zamanı) CUMANIZ MÜBAREK OLSUN

CUMANIZ MÜBAREK OLSUN

Günün Ayeti


Herkesin yaptıklarına göre dereceleri vardır.

Allah, onlara yaptıklarının karşılığını verir, asla kendilerine
haksızlık yapılmaz.

Ahkaf Suresi: 19


Günün Hadisi


"Düşkünleri görüp gözetiniz, zira siz ancak düşkünleriniz

sayesinde yardım görür ve rızıklanırsınız."

Hz. Muhammed (s.a.v.)


Günün Sözü


Testinin sûreti ile ne vakte dek oynayıp duracaksın?

Testinin nakşından geç, ırmağa, suya yürü.

Hz. Mevlâna (k.s.)


Günün Duası


Ey benim hâlıkım, yaratıcım, sen beni belânın şerrinden muhâfaza et,

fakat onun yüzünden gelecek lûtufdan, ihsandan da beni mahrum etme.

Rabbim gördüğüm, uğradığım belâlara karşı, lûtfet de şükredeyim.

Geçip gidince de neden şükretmedim diye hasret çekmeyeyim

Âmîn.


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: