7 Kasım 2008 Cuma

(Namaz Zamanı) HAZIRLAN GİDİYORUZ...

               Tık,tık,tık...
               -Kim o?
               -Hazırlan gidiyoruz.
               -Sen kimsin?Nereye gidiyoruz?
               -Sıran geldi.Greçek evine gidiyoruz.
               -Gerçek ev mi? Sen! Yoksa!(Azrail)
               -Evet.Hadi gidelim.
               -Dur bir dakika...Bir sürü yarım işim var.
               -İş yarım kalmaz.Birileri tamamlar.Oylanma artık.
               -Çocuklar,onlar daha çok küçük,bari vedalaşsaydım.
               -Sen olmadan da büyürler,hadi bekliyorlar.
               -Bekliyorlar mı? Onlar da kim?
               -Gidince görürsün.
               -Anladım.Anladım ama kalbini kırıp,gönlünü alamadıklarım,iyiliğini görüp,karşılık veremediklerimvar.Anlayacağın borçlu gitmek istemiyorum.
               -Bunu zamanında düşünseydin!
               - Zamanında mı? İyide ben daha zamanım var sanıyodum.
               -Hepiniz aynısınız.. Zaman dediğin,içinde bulunduğun an... Bunun ötesi yok.
               -Keşke,keşke....
               -Devam etme.Bügünü yaşarken hep yarın var gibi davravdın.Üstündeki üniformanın sorumlulukları var...Yerine getirmedin...Bu sana bir uyarıydı.Şimdi gitmiyoruz...Ama her an gidebiliriz...BİR DAHA GELDİĞİMDE ÖNÜNDE UMUT,ARKANDA PİŞMANLIK OLMASIN!
               -
        


Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: