28 Şubat 2008 Perşembe

(Namaz Zamanı) sayıklama/özgürlük !!!






 

kısa öykü/sayıklama hali/senfoni

Karşımda duruyordu.... Ayağımla aramıza bir çizgi çektim.
- Bu çizgi dedim, seninle benim aramdaki uzaklığı ne kadar ifade edebilir?
- Uzak mıyız yakın mı dedi.
- Uzaklıkta da vardır elbet bir yakınlık.
- Çizgimiz sadakatimizdir...
- Sadakat verdiğimiz sözdür.
söz yerine getirilmeli....
- Söz çizgiyi aşabilir mi?
- Çizgi sözün bir engeli mi?
- Engel sadakatin kelepçesi mi?
- Kelepçe sadakate vurulmuş bir tutsaklık mı?
Ve durdu öylece:
- Tutsağız dedi.
- Tutsağız özgürlüğe...

ne çok soru soruyorum. ne çok engellerle karşılaşıyorum, ne çok duvarlar örüyorum, ne çok çizgiler çiziyorum... en çok kendime karşı. soruların cevabı yok. var da yok işte...

 


--
sizi rahatsız etmeye geldim...

 


Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz... Tüm namaz gönüllüleriyle www.namazzamani.net 'te buluşalım. Her zaman fikrinize ve desteğinize ihtiyacımız var... Bu sitedeki mailler: http://namazzamani-grubu.blogspot.com adresinde yayınlanır...

Bu mesajı Google Grupları "Namaz Zamanı" gruba üye olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/namazzamani?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin.
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Hiç yorum yok: